Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

08 December 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo allemaal,

Eindelijk was het zover! Na het afscheid op Schiphol konden we eindelijk vertrekken. Na 10 uur vliegen kwamen we aan op eerste bestemming, Hongkong. Op de luchthaven voelde Robin zich eindelijk koning te rijk, maar eenmaal in de stad voelde hij zich er nietig.
Wat een grote stad is Hongkong zeg en wat een mensenmassa!
We hebben een kleine rondvaart met de boot gedaan en zijn daarna met een ‘treintje’ naar de top van Hongkong gegaan (genaamd the peak) waar we een mooi uitzicht over de stad hadden.
Op het vliegveld van Hongkong hebben we voordat we vertrokken naar Singapore even snel een pizza naar binnen geschoven. Up to the next city, Singapore!!

Liefs,
Robin en Tessa

• 08 December 2010 - 13:18

Merel:

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn, geniet ervan en heel veel plezier! Liefs, xx

• 08 December 2010 - 13:34

André:

Beste Robin en Tessa,

Bedankt voor jullie eerste bericht. Ik had vanmorgen al een mail naar Papa Koos gestuurd om te vragen of hij al wat gehoord had. Maar goed, jullie zijn veilig aangekomen. 7 uur in HK is heel weinig, dus ik begrijp dat jullie eerste verslag summier is. Veel plezier in het high tech Singapore, dat straatlengten op Nederland voorligt !!
    Lekker sateetje pakken op een terras aan Orchard Road !

Gr.
    André (in de kou)

• 08 December 2010 - 15:35

Evelyne Spaan:

wat een prachtig uitzicht zeg fijne reis verder

• 08 December 2010 - 15:59

Wilmar:

Je kan nu 100 foto's en 10 video's extra neerzetten.
    De groetjes.

Ohja, feyenoord-willem 2 1-1 HAHA

• 08 December 2010 - 17:37

Ilona:

Hé!
    Dat ziet eruit als een goede start! Tot gauw horens maar weer!

Groetjes,
    collega Ilona

• 08 December 2010 - 20:19

Koos:

jullie hebben bij het vertrek nog flinke mazzel gehad. Hoewel jullie nog wat vertraging hadden zijn jullie in ieder geval opgestegen na 40 minuten zagen wij. De dag ervoor en ook twee dagen erna zijn heel veel vluchten vertraagd of gecancelled. Mooi dat het avontuur nu begonnen is. Je moeder moet er wel even aan wennen maar volgt nu alles op de voet. Ze is klaar voor de skyp-sessie op vrijdag. Mooi dat dat allemaal kan natuurlijk. Vandaag de monteurs weer over de vloer gehad voor de keuken. Ook Mart is nog geweest met een stijve nek. Hij heeft alles aangesloten en er is water, licht en gas. We kunnen weer koken. Wat een zegen. Met het inruimen kan ik me beter even niet bemoeien. Ik grijp later wel in, ha ha. Jol weg bij Ajax. Spelen nu olv Frank de Boer tegen AC-Milan, na een half uur nog 0-0 maar AC is al door. Maak er een fijne reis van en nog heel veel plezier en avontuur. Groeten Koos

• 08 December 2010 - 20:27

Sidonia...:

Wat een mooie foto`s al, ik denk dat jullie de tijd van jullie gaan krijgen ik kijk alweer uit naar het volgende verslag, geniet ervan ;-)

Dikke kus Son

• 05 Februari 2011 - 16:48

Claar:

Indrukwekkend! Sophie was hier een paar jaar geleden voor haar bedrijf, maar heeft weinig tijd gehad om iets te zien. Wat zullen jullie een vrijheid voelen in deze totaal andere wereld!
    Spannend, wat er allemaal nog komen gaat!