Californië, Arizona, Utah en Nevada - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Californië, Arizona, Utah en Nevada - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Californië, Arizona, Utah en Nevada

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

09 Maart 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Good day,

How are you guys doing? Wij hebben in de afgelopen dagen 4 staten van Amerika bezocht.
Hiervan nu een kleine update.

Onze eerste stop op vrijdag 4 maart was in Palm Springs. Een leuk en gezellig klein stadje midden in de natuur. Palm Springs was onze tussenstop voordat we de lange rit naar de Grand Canyon zouden maken.

De volgende morgen vroeg op en na een lange rit van 7 uur kwamen we ’s middags aan in de Grand Canyon. Het rijden was zeker geen straf want onderweg kom je zoveel verschillende soorten natuur/woestijn tegen dat we onze ogen uitkeken. Op 6 maart gingen we de Grand Canyon National Park in om deze van dichtbij te bekijken. Zoiets als de Grand Canyon hadden wij nog niet eerder gezien. Indrukwekkend en groots.

Zondag reden we langs de Grand Canyon door naar Monument Valley, onderweg kregen we te maken met kleine tornado’s, hagelbuien en zonneschijn. Gelukkig geen natuurrampen!
Monument Valley was totaal anders dan de Grand Canyon maar op een andere manier zeer indrukwekkend. We begonnen met regen maar toen de zon doorbrak hadden we genoeg tijd om mooie foto’s te schieten. Na een nachtje slapen in een plaatsje Blanding stond ons weer een lange reisdag te wachten naar Bryce Canyon.

Op dinsdag kwamen we na een schitterende scenic drive aan in Bryce Canyon. De weg ernaartoe bood ons schitterende uitzichten over besneeuwde woestijnen. Wij hebben Oostenrijk niet nodig om toch wat sneeuw te zien. Bryce Canyon was zelfs deels afgesloten vanwege de sneeuwval maar we hebben ons prima vermaakt in de rest van het park.

Morgen wacht ons een rit naar Zion National Park waarna we 4 nachten in LAS VEGAS slapen. Dit keer geen Hostel maar Hilton! We kunnen niet wachten. Over 4 dagen laten we weten of we miljonair zijn.

Liefs,
Robin en Tessa

• 09 Maart 2011 - 06:53

Sonja:

Oh lieverds, wat gaaf en zo mooi :-) nou ik hoop dat jullie nog willen praten met ons als jullie miljonair zijn, en of jullie dan natuurlijk terug komen hahahahaha
    Kuzzzzz

• 09 Maart 2011 - 07:08

Merel:

Gaaf, ben benieuwd aan welke kant jullie zijn geweest bij grand canyon. Indrukwekkend he! :-) Bijna thuuuuuiiiiisssss! Nog eventjes genieten....

• 09 Maart 2011 - 09:05

Oma Gré:

'Lieve Tessa en Robin, Wat doen jullie het leuk al die verslagen te schrijven gezellig om te lezen.Maar wat zien jullie veel.en mooie fot"s gemaakt jullie mogen wel een zaaltje afhuren om alles te laten zien leuk bedacht hé? Geniet er nog maar fijn van want het gaat nu erg snel om. Veel liefs Oma Gré

• 09 Maart 2011 - 09:32

Koos:

fraaie foto's. Mooi die natuur en al die klimaatverschillen. Binnen enkele dagen, soms uren van zon naar sneeuw. fraaie trip hoor. In Nederland beginnen we nu langzaam aan het voorjaar. Dat betekent zon de afgelopen dagen, maar nu weer de omslag naar wind en regen. Dus geniet nog maar even van de woestijn en de warmte van Las Vegas. Er is altijd wel een leuke artiest met een spetterende show te bekijken als je door je goklust en geld heen bent. Leuk ook met een gondel door nagebouwd Venetië. Lekker Amerikaanse nep! Maar leuk en knap. Veel plezier.

• 09 Maart 2011 - 16:48

Wilmar:

Voor het geld hoefde je echter niet naar Las Vegas, want hij valt morgen gegarandeerd weer in Woubrugge, de jackpot van 27,5 miljoen euries!

Robin wil je niet zo dicht bij het randje gaan staan in die grand canyon, Levengevaarlijk! als die het weer doet moet Tessa maar weer even de riem bij je omdoen.
    Het bericht gaat nu dat er 100.000 en dode vissen zijn in Los Angeles, wanneer houden jullie nou is op met die vernieling van de aarde?
    Xx

• 09 Maart 2011 - 20:06

Mariska:

Hoi hoi,

Ja jongelui, wederom fantastische foto's en wat een ervaring.
    Alleen jammer dat jullie weer een kleine tornado hadden. Wat is dat toch met jullie!!!

Ja het Hilton, daar droomt toch iedereen van, maar voor dat geld heb je nogeens een v.d. Valk!!

Las Vegas, kijk maar uit. Hier komen de gokkers...

Liefs

• 09 Maart 2011 - 22:53

Claar:

Lieve Robin en Tessa,

Wat geniet ik van jullie schitterende foto's en alle verhalen. Het is een ongelofelijke reis die jullie maken en ik voel me zo ook een beetje onderweg! Prachtige landschappen, bijna onwerkelijk. Ik ga jullie berichten nog missen!
    Las Vegas wordt ook een feestje, zeker als jullie miljonair worden! Dan komen we over om dat te vieren!!! Zag dat Céline Dion daar ook gearriveerd is met haar pasgeboren tweeling en weer shows gaat geven. Ooit een sublieme show vanuit Las Vegas van haar gezien op TV. Er zal veel te beleven zijn!
    Maak er nog een mooie tijd van en ik ben net als jullie oma in voor een live verslag als jullie terug zijn.

Veel liefs, Claar