Goodbye Kiwi’s, Hello USA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Goodbye Kiwi’s, Hello USA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Goodbye Kiwi’s, Hello USA!

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

04 Maart 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

De laatste dagen in Nieuw – Zeeland waren aangebroken. Nog 1 bestemming zouden we aandoen voordat we naar onze laatste bestemming Auckland zouden gaan. Deze laatste stop was Pahia Bay Of Island. Helemaal in het Noorden van Nieuw – Zeeland. Pahia is de vakantiebestemming voor veel Nieuw – Zeelanders. Hier hebben we nog 2 dagen van het zonnetje genoten en een aantal wandelingen gemaakt.

Op 28 januari vertrokken we ’s middags voor de laatste keer met de ‘kiwi bus’ naar Auckland. In Auckland hebben we nog 1 dag een gratis dagtour gedaan en hebben we een beetje de ‘highlights’ bekeken. In Auckland wonen meer mensen dan op het hele Zuider – eiland, dus je kan je voorstellen hoe druk het er is. Daarom waren we ontzettend blij dat we op 2 maart naar Californië konden vliegen. Onze laatste bestemming van onze reis!

Na een vlucht van 12 uur, kwamen we ’s ochtends op 2 maart aan in Los Angeles. Vreemd dat je dezelfde dag 2 keer doet. Na veel controles konden we eindelijk het vliegveld verlaten.
Gelijk onze auto ophalen die wij voor 16 dagen hebben gehuurd. ’s Middags zijn we door de Sunset Boulevard heen gereden en hebben we Hollywood verkend. ’s Avonds hebben we een tour gedaan om de huizen van celebrity’s in Beverly Hills te bekijken. Na een lange extra dag zijn we op tijd ons bedje ingedoken.

Vandaag op donderdag zijn we naar de Universal Studios geweest. Een tour gedaan door het gedeelte waar alle films worden opgenomen. Verder hebben wij genoten van de nieuwste special effects en ongelooflijke attracties.

Op vrijdag 4 maart rijden we naar Palm Springs, een tussenstop voordat we naar de Grand Canyon gaan.

Goodbye,
Robin & Tessa

• 04 Maart 2011 - 05:21

Sonja:

Goeieeeemorge jeetje schatjes, het laatste stukje alweer, en dit lijkt me ook onwijs gaaf, Rob en Pris zijn daar ook geweest, ik ben ook in amerika geweest maar dan een hele andere kant, ga vooral nog heel goed en bewust genieten, want voordat jullie het weten.......staan we met de fanfare op schiphol hahahahaha

dikke kus Son

• 04 Maart 2011 - 07:00

Merel:

USA is ook zo gaaf! Plezier :)

• 04 Maart 2011 - 08:13

Wilmar:

16 dagen nog!! Het vliegt voorbij lijkt wel. En wat een verhalen en vernieling hebben jullie achter gelaten zeg! Ben benieuwd wat jullie in de USA kapot gaan maken. Robin, je begint wel een beetje het postuur van Homer te krijgen!
    Tot vanavond!

• 04 Maart 2011 - 12:32

Mariska:

Nou schattebouten....genieten maar, het is bijna over met het luie leventje van jullie. Werken met die dikke konten!!!
    Ook USA ziet er prachtig uit, wij zijn benieuwd hoe jullie het vinden. Misschien gaan wij er dan ook over nadenken.

Liefs
    P&M

• 04 Maart 2011 - 14:24

Jeanet:

Natuurlijk strenge kontroles ze waren gewaarschuwd. Geniet nog van de laatste 2 weken.
    groeten de Geuzen

• 04 Maart 2011 - 15:05

Dick Van Der Post::

Gaaf he L.A. !! Ook gaaf the Universal Studio s !! Geniet beste luitjes!!!

• 04 Maart 2011 - 20:19

Nico:

Robin en Tessa
    Gniet er de laatste weken er de laatste weken maar goed van.
    En neem over een paar weken wat
    warmte mee dat kunnen we hier weel gebruiken.
    Groetjes Nel en Nic Hartman

• 05 Maart 2011 - 15:03

Oma En Joop:

Valt mee dat jullie niet gelijk naar een baan solliciteerde in Hollywood, een bijrolletje zou mooi zijn gezien de gelijkenis met de Marge en Homer. Geniet van de nog komende avonturen want je zal zien dat het bij terugkomst nogal saai is in Nederland. Vooral het weer!! Tot de volgende keer, veel liefs van Ons.