Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

15 Maart 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hey allemaal,

Op 9 maart was het zover. De dag dat we naar Las Vegas gingen. Voordat we daar aankwamen brachten we eerst nog een bezoek aan Zion National Park wat zeker de moeite waard was. Zion is een groot Nationaal Park met prachtige wegen door diepe dalen en gigantische rotsen. In eerste instantie was het niet onze planning om naar dit park te gaan maar omdat het op onze route lag was het mooi meegenomen. Zeker de moeite waard.

’s Middags arriveerden we in Vegas. Hier verbleven we 4 dagen in het Hilton.
Nadat we het hotel hadden bekeken gingen we de eerste avond gelijk maar een kijkje op The Strip’ te nemen. Eigenlijk is het nog grootser, indrukwekkender en gekker dan we verwacht hadden. Hotels met allemaal hun eigen thema’s, shows en natuurlijk de casino’s.
Het een nog groter, mooier en chiquer dan het ander.

Onze eerste echte dag in Vegas besloten we allereerst van de tennisbanen in het Hilton gebruik te maken. Na een uurtje tennissen hebben we ’s middags nog wat hotels op de strips bekeken en hebben gebruikt gemaakt van de casino’s.

Dag 2 in Vegas hebben we van het zonnetje genoten aan het zwembad en zijn we ’s avonds naar de ‘Peepshow’ geweest. Een echte show zoals je die in Vegas verwacht. Holly Madison de voormalig vrouw van Hugh Hefner had hierin de hoofdrol. Natuurlijk hebben we voor en na de show nog wat gespeeld in de casino’s.

Onze laatste dag in Vegas heeft Robin een pokertoernooi gespeeld in de ‘Mirage’. Een van de grotere casino’s. Na 4,5 uur was Robin 6de van de 55 geworden. Precies in de prijzen dus niet voor niks gespeeld. In de tussentijd heeft Tessa zich prima vermaakt aan de blackjack tafel wat zonder twijfel haar lievelingsspel is.
’s Avonds zijn we naar stand up comedy geweest in de Palms hotel. Bobby Lee van Madtv trad daar op. Zeer geslaagd! Na de show hadden we nog een ticket om naar de Playboy club te gaan op de bovenste etage van ‘The Palms’. Vanuit de discotheek heb je een prachtig uitzicht over ‘The Strip’.

Onze laatste ochtend in Vegas hebben we snel nog even een foto genomen bij het beroemde ‘Vegas sign’ en helaas was het na 4 dagen weer tijd voor ons om te vertrekken.

Liefs,
Robin & Tessa

• 15 Maart 2011 - 08:51

Maria:

Oohhh hoe vet is het daar allemaal zeg! Erg leuke foto's weer, kan niet wachten haha! Tess, jij had Lennart zeker wel even nodig voor Blackjack? hahah.

Geniet nog even van jullie laatste dagen! En tot heeel snel! Joeppieeeee hahax

• 15 Maart 2011 - 20:18

Mariska:

Hoi schattebouten,

Onwijs gaaf.. alleen jammer dat jullie geen miljoenen hebben gewonnen.
    Maar de liefde overtreft alles!!

Geniet er nog van, het is zo zondag.
    Kijken er onwijs naar uit.

Veel plezier nog

P&M

• 15 Maart 2011 - 21:42

Theo Patries & Zoe:

Nog 1 weekje genieten van alles...
    We vonden het super leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal al gedaan hebben, ik (Pat) ben nog steeds errrrugghh jaloers hahaha...
    Voor de familie is het weer fijn dat jullie terug komen...
    Geniet nog van de laatste dagen...

Laterrrrrrrrr :-)))))))

• 16 Maart 2011 - 10:17

Oma Gre En Joop:

Zo nog een paar dagen genieten.en dan weer naar huis het zal wel weer even wennen zijn hier niet zo lekker weer jullie zijn zon gewend maar weer fijn thuis te zijn is ook heerlijk Een goede reis en tot ziens. liefs oma en Joop

• 16 Maart 2011 - 12:22

Claar:

Hallo Robin en Tessa,

Helemaal te gek daar in Las Vegas, wat een feest! Echt even uit je dak gaan, voordat langzaamaan de terugreis in zicht komt. Een beetje dubbele gevoelens denk ik: fijn om iedereen weer te zien, maar ook jammer dat er een einde komt aan jullie schitterende reis en heerlijk samenzijn. Jullie zien er fantastisch en gelukkig uit en zijn inmiddels echte wereldburgers!
    Ik wens jullie een goede thuisreis en een prachtige toekomst in alle opzichten!

Veel liefs en tot weerziens,
    Claar

• 17 Maart 2011 - 19:16

Sonja:

Ha moppies,
    Het was weer een heelijk verslag en uiteraard weer prachtige foto`s :-) ik kan er helaas niet bij zijn zondag, ik moet werken :-( heb nog geprobeerd te ruilen maar helaas...geniet nog ff van de laatste dagen tis zondag voor je het weet...
    Dikke kus