Home sweet home! - Reisverslag uit Woubrugge, Nederland van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Woubrugge, Nederland van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

21 Maart 2011 | Nederland, Woubrugge

Beste Allemaal,

Afgelopen zondag zijn wij weer heelhuids op Nederlandse bodem geland.

Hier eerst nog even een kleine update van onze laatste reisdagen in Amerika.

Nadat wij Las Vegas verlieten hadden we een lange reisdag naar Death Valley. Wij vonden dit park beiden niet zo bijzonder. De afstanden waren enorm en wat dit nationale park precies te bieden heeft hebben wij niet helemaal begrepen.
Op maandag 14 maart reden we door naar Seqouia National Park. Dit park is bekend vanwege de enorme bomen die in de bergen zijn ontstaan.
Dinsdag zijn wij naar het laatste National park op onze reis gegaan. Yosemite is een van de bekendste nationale parken van Amerika. Mooie watervallen en prachtige uitzichtpunten maken dit een bijzonder park.

Op woensdag 16 maart was onze laatste bestemming in zicht, San Francisco. Na een rit van 4 uur hebben we gelijk de auto ingeleverd en zijn we even door de stad heen gelopen.
De volgende ochtend stonden we vroeg op om fietsen te huren bij Fisherman´s Wharf. Een van de topattracties in San Francisco is namelijk over de Golden Gate brug fietsen.
Na een leuke en soms zeer steile fietsroute gingen we in de middag naar Alcatraz.
10 minuten met de ferry en we stonden op het eiland Alcatraz waar de meest beruchte gevangenis van Amerika op is gebouwd. Doormiddel van een audio-tour werd ons precies verteld wat er allemaal gebeurde in de gevangenis. Na heel veel geluk met het weer in zowel Nieuw-Zeeland als Amerika regende het op onze laatste dag waardoor we helaas niets konden doen.

Op de 20ste was het dan zover! Na 3,5 maand waarbij we door 5 verschillende landen zijn gereisd en in totaal 65uur (14 vluchten) in een vliegtuig hebben gezeten en zo´n 13.500 kilometer met camper, bus en auto hebben afgelegd kwamen we aan in Nederland.
Na een warm welkom op het vliegveld konden we eindelijk weer naar ons eigen huisje.

Wij willen iedereen bedanken die onze verhalen gevolgd hebben en we hopen, dat we jullie een idee hebben gegeven, hoe deze landen aan de andere kant van de wereld eruit zien.

Liefs,
Robin & Tessa

• 22 Maart 2011 - 06:33

Koos:

nou we hebben genoten! en nu maar weer sparen voor de volgende reis.

• 22 Maart 2011 - 06:52

Dick:

Hoi Luitjes,

Welkom welkom, hoop jullie gauw te zien!!!
    HG

• 22 Maart 2011 - 09:52

Claar:

Lieve Robin en Tessa,

Welkom thuis!!! Fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen! Het was geweldig om jullie te kunnen volgen op deze fantastische trip en zo zelf ook een beetje op reis te zijn naar nieuwe oorden! Jullie hebben een spannende en schitterende tijd gehad samen, veel beleefd en gezien. Dat neem je voor je hele leven mee, ontzettend waardevol! Stoer hoor! Dat wordt een gezellige verjaardag vrijdag! Ik hoop jullie ook snel te zien of te spreken.
    Veel liefs, Claar