Nog maar 4 weken!! - Reisverslag uit Woubrugge, Nederland van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu Nog maar 4 weken!! - Reisverslag uit Woubrugge, Nederland van Robin en Tessa - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 weken!!

Door: robinentessa

Blijf op de hoogte en volg Robin en Tessa

07 November 2010 | Nederland, Woubrugge

Hallo allemaal,

Nog maar 4 weken en dan gaan wij op reis!

Het ticket is geboekt, visum is goedgekeurd en het is de hoogste tijd om Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika onveilig te maken!

Inmiddels hebben we in de zomervakantie ons reisplan redelijk in elkaar gezet. Om jullie een beeld te geven van wat we wanneer ongeveer zullen gaan doen, hierbij ons reisplan:

Zondag 5 december vetrekken wij om 13.00 uur vanaf Schiphol. Op maandag 6 december om 7.05 uur 's ochtends arriveren wij in Hongkong. Daar verblijven wij een paar uur en willen wij even snel de stad verkennen. Aan het einde van de middag vliegen we alweer door naar Singapore. Na 15 uur vliegen kunnen we daar nog even 3 dagen uitrusten.

Op vrijdag 10 december vliegen we verder richting Australië. Hier zullen wij 1,5 maand verblijven. Allereerst vliegen wij op zaterdag 11 december gelijk door naar ''The Outback'' Het centrum van Australië.
Hier verblijven wij 3 dagen waarna wij door vliegen naar Adelaide.
In Adelaide komt even een eind aan ons drukke vliegschema.

Vanaf 15 december hebben we tot oud & nieuw de tijd om via The Great Ocean Road en Melbourne in Sydney te komen. Om in Sydney NEW YEAR'S EVE te vieren.

Op 4 januari 2011 beginnen we onze reis met de camper en hopen we Cairns te bereiken.

Maandag 31 januari vliegen we door naar het volgende land, Nieuw-Zeeland! Daar reizen we een maand lang met de 'Kiwibus'. We starten in Christchurch en eindigen in Auckland.

Een maand later, 2 maart vliegen we naar het laatste land, Amerika. Daar beginnen we in Los Angeles en rijden we met de auto door naar Las Vegas en uiteindelijk San Fransisco. Onderweg zullen we proberen zoveel mogelijk parken een bezoekje te brengen.

Zaterdag 19 maart vliegen we helaas weer terug naar Amsterdam, waar wij op zondag 20 maart om 14.00 uur 's middags landen.

We hebben er onwijs veel zin in en hopen dat jullie onze verhalen met plezier zullen gaan lezen! :)

Liefs,
Robin & Tessa

• 10 November 2010 - 16:08

Kim Snatersen:

Wow! Veel plezier en groetjes.

• 22 November 2010 - 09:42

Manouk:

heey schatten..

heel veel plezier en ik hou zeker jullie site in de gaten!!
    lots of love (K)(K)

• 28 November 2010 - 20:57

André Van Druten:

Goeie reis en ik ben benieuwd naar de spannende verhalen !!!!!!!

• 01 December 2010 - 19:32

Ilona:

Hoi Tessa & Robin,

Bijna is het zover! Geniet ervan!

Groetjes, Ilona

• 02 December 2010 - 21:18

Maria:

Bijnaaaaaaa!! Kom je zaterdag een hele grote knuffel geven :D!

• 03 December 2010 - 14:48

Esther Vd Berg:

Hey Robin en Tessa,

Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet ervan!
    Ik lees of hoor de verhalen wel op de velden van de VVW via via ;-)

groetjes, Esther

• 06 December 2010 - 19:41

Marina:

Hallo Tessa en Robin
    Hoop dat jullie volgens plan konden vertrekken en dat dit Hollandse winterweer geen (zwartepieten)roet in het eten heeft gegooid.
    Ben erg benieuwd om jullie ervaringen te lezen en foto´s te zien.
    Veel reisplezier
    Marina

• 07 December 2010 - 15:22

Dominique:

Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad,

Ben benieuwd naar jullie foto's en reisverslagen..

Groetjes, xxx

• 09 December 2010 - 08:49

Oma Gre En Joop:

wat zijn jullie al een eind weg. Ja Hongkong is heel druk je weet niet waar je kijken moet leuk om mee te maken.Geniet maar iedere dag van jullie grote reis. veel liefs Oma en Joop

• 05 Februari 2011 - 16:39

Claar:

Wat een geweldige reis. Spannend met die camper helemaal door te reizen naar Cairns. Ik heb het allemaal even bekeken op de kaart! Ik ben wat achterop geraakt met lezen, maar ga er nu eens lekker van meegenieten! Goede reis en veel plezier,